Konkurs IT dla szkół ponadpodstawowych

Zapraszamy wszystkie polskie szkoły średnie o dowolnym profilu do wzięcia udziału w konkursie z wiedzy IT. Szkołę mogą reprezentować  jedna lub więcej 5 osobowych drużyn.

Rejestracja

Zapisy do drugiej edycji konkursu już ruszyły. Korzystajcie z linku poniżej i zgłaszajcie się do udziału.

Aktualności

Gra Sokoban – zadanie II etapu

Celem tego zadania będzie implementacja popularnej gry logicznej, Sokoban. Będziemy głównie oceniać wygląd i subiektywną przyjemność którą gracz czerpie z gry.Pod poniższym adresem możecie zobaczyć jak wygląda rozgrywka i spróbować własnych sił w porządkowaniu...

Baza danych – zadanie II etapu

Motorola Solutions jako firma z branży telekomunikacyjnej tworzy systemy, które umożliwiają transmisję i przetwarzanie znacznej ilości danych. Bardzo ważna jest umiejętność tworzenia szybkich i efektywnych zapytań, co będzie właśnie tematem tego zadania.Przygotujemy...

Centrum monitoringu sieci – zadanie II etapu

Motorola Solutions tworzy niezawodne sieci komunikacyjne, aplikacje i usługi, dostarczając informacje w czasie rzeczywistym, za pomocą intuicyjnych, niemal niezniszczalnych urządzeń mobilnych. Użytkownikami naszych urządzeń i sieci są przede wszystkim służby...

Regulamin

„Celem konkursu “Motorola Science Cup” (zwanego dalej “Konkursem”) jest popularyzacja Technologii Informacyjnych oraz nauk ścisłych – w szczególności informatyki, logiki, matematyki i fizyki wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Polsce.”

Kalendarz

Eliminacje - Etap I (do 14.11.2021)

Sprawdzian wiedzy ogólnej z zakresu IT oraz nauk ścisłych

Eliminacje - Etap II (do 7.03.2022)

Zadania z programowania o zróżnicowanym poziomie trudności

Finał (9-10.06.2022)

Turniej wiedzy, programowania i sprawności w trzech turach

Do pobrania

W tej sekcji znajdziecie wszystkie potrzebne materiał dodatkowe.
Poniżej znajdują się przykładowe zadania z pierwszej edycji konkursu.
Sekcja będzie aktualizowana w kolejnych etapach.

Zadanie: Modelowanie skóry żyrafy

Animatorzy, czy twórcy gier komputerowych potrzebują obiektów, które mają wygląd możliwie zbliżony do naturalnego. W tym zadaniu stworzycie komputerowy obraz skóry żyrafy.

Zadanie: Gra logiczna Sokoban

Celem tego zadania jest zaproponowanie własnej implementacji popularnej gry – Sokoban, polegającej na przesuwaniu i ustawianiu skrzyń w magazynie na wyznaczone pozycje.

Zadanie: Bazy danych i SQL

Celem tego zadania jest przygotowanie zapytań SQL, pobierających wybrane informacje z bazy danych. Dostarczony zostanie jej schemat, przykładowe dane oraz skrypty pomocne przy pracy.

Zadanie: Konsola operatorska

Operatorzy sieci łączności mają dostęp do informacji o wszystkich urządzeniach w sieci. Waszym zadaniem będzie zbudowanie aplikacji operatorskiej wykorzystującej dostarczone dane.

FAQ

Najczęstsze Pytania

  • Dla kogo jest ten konkurs?
  • Czy będą zwracane koszty podróży?
  • Czy będzie zorganizowane zakwaterowanie i wyżywienie?

Galeria

Kontakt

Motorola Solutions