Konkurs IT dla szkół ponadpodstawowych

Zapraszamy wszystkie polskie szkoły średnie o dowolnym profilu do wzięcia udziału w konkursie z wiedzy IT. Szkołę mogą reprezentować  jedna lub więcej 5 osobowych drużyn.

Rejestracja

Zapisy do czwartej edycji konkursu już ruszyły. Korzystajcie z linku poniżej i zgłaszajcie się do udziału.

Aktualności

Wyniki finału drugiej edycji Motorola Science Cup

Przedstawiamy końcową klasyfikację drużyn drugiej edycji Motorola Science Cup MECHANZespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w LimanowejDrukarki 3D Creality Ender 3 PRO z zapasem filamentukatolgangLiceum Ogólnokształcące im. Jana Pawła II...

Wyniki eliminacji do drugiej edycji Motorola Science Cup

Dobiegł końca etap eliminacji do finały Motorola Science Cup. Do konkursu zgłosiło się ponad sto drużyn z całej Polski z czego ponad sześćdziesiąt mogło zmierzyć się z zadaniami w drugim etapie eliminacji. Ostatecznie oceniliśmy prace 33 drużyn i 10 z nich weźmie...

Drugi etap – zadania do pobrania

Od dobrych paru dni otrzymujemy od Was ponaglające pytanie: "Kiedy będą dostępne zadania!?", więc stając na wysokości zadania wrzucamy do działu "Do pobrania".Powodzenia!

Regulamin

“Celem konkursu “Motorola Science Cup” (zwanego dalej “Konkursem”) jest popularyzacja Technologii Informacyjnych oraz nauk ścisłych – w szczególności informatyki, logiki, matematyki i fizyki wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Polsce.”

Kalendarz

Eliminacje - Etap I (do 17.11.2023)

Sprawdzian wiedzy ogólnej z zakresu IT oraz nauk ścisłych

Eliminacje - Etap II (do 29.02.2024)

Zadania z programowania o zróżnicowanym poziomie trudności

Finał (6.06.2024)

Turniej wiedzy, programowania i sprawności w trzech turach

Do pobrania

W tej sekcji znajdziecie wszystkie potrzebne materiał dodatkowe.

2023 - Zadanie: Gry Wektorowe

Zadanie polega na zaimplementowaniu trzech kultowych gier retro wykorzystując tylko i wyłącznie grafikę wektorową.

2023 - Zadanie: Optyka

Fizyka optyczna to dziedzina nauki, która zajmuje się badaniem zachowania i właściwości światła oraz jego oddziaływania z materią. Zadaniem jest napisanie aplikacji umożliwiającej symulowanie zjawisk fizyki optycznej.

2023 - Zadanie: Teoria Koloru

W tym zadaniu spróbujecie użyć matematyki do opisu teorii koloru i spróbujecie stworzyć narzędzie, które można wykorzystać w sztuce, czy projektowaniu.

2022 - Zadanie: Arkanoid

Celem tego zadania jest stworzenie gry komputerowej Arkanoid, w której za pomocą małej ruchomej platformy odbija się piłeczkę wewnątrz prostokąta otwartego z jednej strony.

2022 - Zadanie: Rockstar

Celem tego zadania jest implementacja algorytmów w języku Rockstar – ezoterycznym języku programowania, stworzonym przez Dylana Beattie – oraz rozwiązanie zadania obliczeniowego w tym języku. Kod w języku Rockstar przypomina tekst utworu rockowego.

2022 - Zadanie: Bioinformatyka

W tym zadaniu spróbujecie zmierzyć się z wyzwaniami stawianymi przez gałąź nauki jaką jest bioinformatyka i będziecie sekwencjonować białka.

FAQ

Najczęstsze Pytania

  • Dla kogo jest ten konkurs?
  • Czy będą zwracane koszty podróży?
  • Czy będzie zorganizowane zakwaterowanie i wyżywienie?

Galeria

Kontakt

Motorola Solutions