Konkurs IT dla szkół ponadpodstawowych

Zapraszamy wszystkie polskie szkoły średnie o dowolnym profilu do wzięcia udziału w konkursie z wiedzy IT. Szkołę mogą reprezentować  jedna lub więcej 5 osobowych drużyn.

Rejestracja

Zapisy do drugiej edycji konkursu już ruszyły. Korzystajcie z linku poniżej i zgłaszajcie się do udziału.

Aktualności

Wyniki pierwszego etapu eliminacji

Wczoraj rozpoczęliśmy drugi etap eliminacji, czas na małe podsumowanie. W pierwszym etapie wzięły udział 64 drużyny z całej Polski. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 60 drużyn.Jedna drużyna w ogóle nie rozwiązała testu.Średni wynik testu to 91% - prezentujecie...

Zadania II etapu

Drodzy Konkursowicze, Dziś formalnie startujemy z drugim etapem eliminacji. Opisy zadań oraz pliki potrzebne do ich realizacji są już dostępne na naszej stornie w sekcji Do pobrania. Trzymamy za Was kciuki i życzymy powodzenia, więc teraz chyba nie pozostaje Wam już...

Skóra żyrafy – zadanie II etapu

Źródło: Wikipedia W tym zadaniu skupimy się bardziej na matematyce, ale nie będziemy nic obliczać. Spróbujemy użyć generatora liczb losowych oraz algorytmów matematycznych do wygenerowania obrazu realistycznie wyglądającej skóry żyrafy. Takie wygenerowane obrazy mogą...

Regulamin

„Celem konkursu “Motorola Science Cup” (zwanego dalej “Konkursem”) jest popularyzacja Technologii Informacyjnych oraz nauk ścisłych – w szczególności informatyki, logiki, matematyki i fizyki wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Polsce.”

Kalendarz

Eliminacje - Etap I (do 14.11.2021)

Sprawdzian wiedzy ogólnej z zakresu IT oraz nauk ścisłych

Eliminacje - Etap II (do 7.03.2022)

Zadania z programowania o zróżnicowanym poziomie trudności

Finał (9-10.06.2022)

Turniej wiedzy, programowania i sprawności w trzech turach

Do pobrania

W tej sekcji znajdziecie wszystkie potrzebne materiał dodatkowe.
Poniżej znajdują się przykładowe zadania z pierwszej edycji konkursu.
Sekcja będzie aktualizowana w kolejnych etapach.

Zadanie: Modelowanie skóry żyrafy

Animatorzy, czy twórcy gier komputerowych potrzebują obiektów, które mają wygląd możliwie zbliżony do naturalnego. W tym zadaniu stworzycie komputerowy obraz skóry żyrafy.

Zadanie: Gra logiczna Sokoban

Celem tego zadania jest zaproponowanie własnej implementacji popularnej gry – Sokoban, polegającej na przesuwaniu i ustawianiu skrzyń w magazynie na wyznaczone pozycje.

Zadanie: Bazy danych i SQL

Celem tego zadania jest przygotowanie zapytań SQL, pobierających wybrane informacje z bazy danych. Dostarczony zostanie jej schemat, przykładowe dane oraz skrypty pomocne przy pracy.

Zadanie: Konsola operatorska

Operatorzy sieci łączności mają dostęp do informacji o wszystkich urządzeniach w sieci. Waszym zadaniem będzie zbudowanie aplikacji operatorskiej wykorzystującej dostarczone dane.

FAQ

Najczęstsze Pytania

  • Dla kogo jest ten konkurs?
  • Czy będą zwracane koszty podróży?
  • Czy będzie zorganizowane zakwaterowanie i wyżywienie?

Galeria

Kontakt

Motorola Solutions