Konkurs IT dla szkół ponadpodstawowych

Zapraszamy wszystkie polskie szkoły średnie o dowolnym profilu do wzięcia udziału w konkursie z wiedzy IT. Szkołę mogą reprezentować  jedna lub więcej 5 osobowych drużyn.

Rejestracja

Zapisy do drugiej edycji konkursu już ruszyły. Korzystajcie z linku poniżej i zgłaszajcie się do udziału.

Aktualności

Start drugiej edycji

Jak już zapewne zorientowaliście się z rozesłanych maili druga edycja oficjalnie rozpoczęła się, w związku z czym zachęcamy Was gorąco do rejestrowania się i wzięcia udziału w konkursie. Czekamy na Wasze zgłoszenia!

Wyniki drugiego etapu eliminacji

Bardzo dziękujemy wszystkim drużynom za udział. Ilość nadesłanych zadań spowodowała, że borykaliśmy się z ocenami do dziś, a ostatnie punkty przydzielaliśmy po burzliwej dyskusji. Zgodnie z harmonogramem (choć nieco później niż zamierzaliśmy) przedstawiamy listę...

Zakończenie eliminacji

Cztery miesiące minęły jak z bicza strzelił. Na wasze projekty czekamy do jutra, do północy. Przesyłajcie zadania na email sciencecup@motorolasolutions.com.Ważne, aby zadania były przesyłane z adresu email zarejestrowanego jako kontakt z drużyną. Dokładnie ten, na...

Regulamin

„Celem konkursu “Motorola Science Cup” (zwanego dalej “Konkursem”) jest popularyzacja Technologii Informacyjnych oraz nauk ścisłych – w szczególności informatyki, logiki, matematyki i fizyki wśród uczniów szkół ponadpodstawowych w Polsce.”

Kalendarz

Eliminacje - Etap I (do 14.11.2021)

Sprawdzian wiedzy ogólnej z zakresu IT oraz nauk ścisłych

Eliminacje - Etap II (do 7.03.2022)

Zadania z programowania o zróżnicowanym poziomie trudności

Finał (9-10.06.2022)

Turniej wiedzy, programowania i sprawności w trzech turach

Do pobrania

W tej sekcji znajdziecie wszystkie potrzebne materiał dodatkowe.
Poniżej znajdują się przykładowe zadania z pierwszej edycji konkursu.
Sekcja będzie aktualizowana w kolejnych etapach.

Zadanie: Modelowanie skóry żyrafy

Animatorzy, czy twórcy gier komputerowych potrzebują obiektów, które mają wygląd możliwie zbliżony do naturalnego. W tym zadaniu stworzycie komputerowy obraz skóry żyrafy.

Zadanie: Gra logiczna Sokoban

Celem tego zadania jest zaproponowanie własnej implementacji popularnej gry – Sokoban, polegającej na przesuwaniu i ustawianiu skrzyń w magazynie na wyznaczone pozycje.

Zadanie: Bazy danych i SQL

Celem tego zadania jest przygotowanie zapytań SQL, pobierających wybrane informacje z bazy danych. Dostarczony zostanie jej schemat, przykładowe dane oraz skrypty pomocne przy pracy.

Zadanie: Konsola operatorska

Operatorzy sieci łączności mają dostęp do informacji o wszystkich urządzeniach w sieci. Waszym zadaniem będzie zbudowanie aplikacji operatorskiej wykorzystującej dostarczone dane.

FAQ

Najczęstsze Pytania

  • Dla kogo jest ten konkurs?
  • Czy będą zwracane koszty podróży?
  • Czy będzie zorganizowane zakwaterowanie i wyżywienie?

Galeria

Kontakt

Motorola Solutions